4/9

Vilken helg ! gaaalet rolig! Har inte skrattat så mycket på väldigt länge! Blev två spontan utgångar den här helgen! en två dagars helt enkelt, är på tok för gammal för sånt känner jag denna söndag haha!

Min stjärna & jag !


På dagarna  har det varit millie mys, hon är har blivit en sån stor tjej! Hon pratar konstant haha (precis som mamma.. ) hon kryper,sitter,står och snart börjar hon nog försöka gå tror jag! Hon vill så gärna men när det inte går så sätter hon sig ner på rumpan och klappar händerna! haha, hon är så fin min lilla tjej :)

Så här fina va vi igår! Ser ni att vi har lika leggings och lika tröjor? hihih töntig mamma ? AAAH !


Idag har vi inte gjort så mycket här hemma, millie har lekt rövare i vardagsrummet och pillat på allt hon inte får! vid 11 plockade jessica upp mig så åkte vi och handlade lite! Nu sitter jag här medans j & m ligger å sover eftermiddag i sängen ! Lite senare blir det nog en promenad till fotbollsplan och kolla när J`s lag spelar eller en tripp till skultuna ! Vi får se !

/freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0