9/5



Min lilla tjej har precis ätit lite palsternacka och morotspure!
mums.. tycker millie iallafall !


 Helgen spenderades hos moster med familj för att fira min fina kusin Julia som fyllde hela tio år! Jag minns det allt för väl när julia va "min" lilla bebis och jag ville sååååå gärna ta hand om henne jämt! Tänk så fort tiden går?
Men nu är hon är en stor tjej som fick smink och parfym av oss i födelsedagspresent! tänk när millie blir så stor?!


fina moster med min fina dotter!

Min kusin hanna med millie, millie ÄLSKAR hanna tok mycket!

Så här fin va millie igår på kalaset!


Om en stund ska jag och millie lägga oss i badet! Imorgon blir det heldag med mamma/mormor, blir erikslund- ikea. och sen hänger jag och millie i skultuna när james har fotbollsträning!

/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0