5/5

dagen spenderades på öppnaförskolan med alla barn och fina unga mammor, vi hade lite avslutning och åt god frulle! Nu på kvällen blev det öppnaförskolan (råby familjecentrum) fast utan barn! Jag,maggan & malin gick en kurs i hjärt och lung räddning med massa andra föräldrar. så vi kan rädda våra barn ifall att något hemskt skulle hända! Vi har en kväll kvar som vi ska gå och lära oss mer, känns väldigt bra faktiskt! Nu vet jag vad jag ska göra!! Snälla jessica körde mig dit och hem det tackar jag för (: hemma möttes jag av en glad liten tjej och en glad sambo! fick en super god ost och skink sallad så nu är jag mätt och belåten, om en liten stund blir det sängen med familjen!

Fick frågan om jag hade några tatueringar sen tidigare, och ja det har jag! Älskar tatueringar och tycker att de är ett väldigt fint sätt att förmedla känslor!

Förutom min nya ros så har jag mitt namn på handleden.

Och så står det "lillebror" i min nacke, varför? jo för att jag har världens bästa lillebror.



Nu ska jag pussa godnatt på min söta dotter!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0