29/5 Morsdag

godkväll. ligger i soffan med min sambo och kollar nån dålig film som går på tv, är enbart vaken för att vara lite snäll mot james som säger att han "absolut inte kan sova" . men ger nog upp snart ändå! vi har kikat på ängla gård - tredje gången gilt ikväll. vilken härlig film tycker jag, men jag är ju en riktig sucker för svenska filmer också! För övrigt har den här helgen varit helt fantastisk, ville inte att den skulle ta slut! bmb i fredags med min mischa, lördag hos familjen och söndag lika så & middag hos fam holland. har även spenderat min första morsdag denna söndag, väldigt trevligt att bli lite extra uppskattad;) jag fick träningsbyxor och en tröja av millsan, vilken dotter va? tog sina spar pengar och köpte träningsbyxor till sin mamma ;) haha, fatta piken liksom ! ;) nej nu struntar jag i pigga james och går in och lägger mig hos millie<3 godnattt / freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0