25/5 I`m happy to know you.

Vaknade upp imorse och trodde att jag mådde bättre, men jag hade fel. Har känt mig förkyld och hängig, vilket är nästan helt borta. Men så igår kväll så vänder jag mig för att plocka ur ägg ur kylen, och höften knakar. och satan vad ont det gör, har nästan glömt hur ont de gör. Så längesen den fuckade ur. Låg vaken väldigt länge innan jag kunde somna. Och imorse så kändes det lite bättre men bestämde mig för att vara hemma med millie hela dagen. vid 5 tiden kom pappa så vi åkte och handlade lite, då blev det värre igen. Spinning imorgon och ut och dansa på fredag, blir så ledsen när man har planer, och så går det inte. Byta höft med mig? den är ungefär i samma skick som hos en 80 årig tant..
Förutom det så har jag haft en super mysig dag med millie. Hon är så söt min lilla tjej. Hon har inte velat leka så mycket själv idag, men om jag sitter brevid henne när hon ligger i babygymmet, ja då går det bra! Hon gillar att snacka också, hon pratar och hon pratar. så mysigt. Men hennes leenden är det bästa, när jag vaknar brevid henne så ligger hon där med världens leende och ögonen bara lyser av bus! tänk att man kan älska någon så mycket? <3

Imorgon ska jag försöka gå ner på stan med millie, vi båda behöver nog komma ut lite. Och så är det ju morsdag på söndag så ska fixa något åt min mamma!


 

Been up all night
Staring at you
Wondering what's on your mind
I've been this way
With so many before
But this feels like the first time
You want the sunrise
To go back to bed
I want to make you laugh
Mess up my bed with me
Kick off the covers
I'm waiting
Every word you say I think
I should write down
I don't want to forget
Come daylight
Happy to lay here
Just happy to be here
I'm happy to know you
Play me a song
Your newest one
Please leave your taste on my tongue
Paperweight on my back
Cover me like a blanket
Mess up my bed with me
Kick off the covers
I'm waiting
Every word you say I think
I should write down
I don't to forget
Come daylight
And no need to worry
That's wastin time
And no need to wonder
What's been on my mind
It's you
It's you
Every word you say I think
I should write down
Don't want to forget
Come daylight
And I give up
I let you win
You win 'cause I'm not counting
You made it back
To sleep again
Wonder what you're dreaming

Vacker låt.



godnatt
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0