17/5

ner dragna gardiner och inga lampor tända.. så ser det ut här just nu och har gjort sen igår morse. jag och millie har mysdagar i soffan framför tvn, mest för att jag mår dåligt men också för att de är mysiigt. efter att vi sov lite förmiddag idag så kände jag mig lite piggare så vi läste lite böcker och tittade på alla millies leksaker, det gillade hon. sen fick hon sitta i babysittern och kika lite molly mus, hon asgarvade. såå härligt att höra hennes söta skratt! Trots att mamma är tråkig och inte orkar göra någonting så är hon glad, är hon inte fantastisk så säg?
har plokat bort lite disk och slängt skräp så james inte ska svimma när han kmr hem. mycket mer kommer inte hända här hemma, tyvär. Ska be james köpa med en tidning hem och så ska jag lägga mig i badet sen när millie har gått och lagt sig vid 8. Sen ska jag sova, igen..
Kommer ett mer givande inlägg när jag känner mig som mig själv igen !





Tiny hands, yes that's you
And all you show, it's simply true
I smell your breath,
It makes me cry
I wonder how,
I've lived my life without you.

'Cause without you,
How did I get through
All of my days, without you?
Now living with you,
See everything's true
My baby it's you
.







/freja


Kommentarer
Postat av: Fiia

Krya på dig!:)

2011-05-17 @ 22:02:45
URL: http://fiiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0