14/5

godmorgon! klockan är 10.24 och jag har redan hunnit med att bada millie, duschat mig själv och lagt millie så hon fick sova en stund. haha här går det undan! nu sitter jag här och kikar runt lite medan resten av familjen sover. Idag är det fullspäckat schema, stan med cassie & millie sen vidare till michelle för att fira henne eftersom hon fyllt 20 år! weeei! Sen kommer james och hämtar oss och vi ska åka ut till hans familj där vi ska fira James pappa som fyllt år och hans morfar som fyllt 80 år ! Ska bli mycket trevligt !

Igår spenderade jag kvällen hemma hos jessica! haha gick lite fel på vägen hem till henne och skrattade tills jag nästan kissade på mig när jag pratade med henne i telefonen och skulle förklara hur jag hade gått. hahaha. men vi va inte långt bort från varandra alls!  Vi lagade mat och kikade tv och bara tog det lungt! mycket trevligt!

nej nu ska jag sätta fart!
/freja






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0