10/5

godkväll ! jag och james har precis ätit lite kebab och nu är de melodifestivalen på tv, så efter det här inlägget ska jag slänga mig på soffan med james! Idag har jag och millie varit på äventyr med mamma/mormor. Vi har varit på erikslund- ikea, och vi handlade lite smått och gott! Sen kom james och hämtade oss så åkte vi till skultuna för james hade fotbollsträning och jag passade på att umgås med familjen ! mamma köpte en pool till millie idag så hon fick premiär bada när vi kom till skultuna! HON ÄLSKADE DET! Sen vid 8 åkte vi hem till oss igen!  nu hör jag norges bidrag här i bakgrunden .. i like it! haabahaba boo lala la .. haha!


millie i bussen på väg till ikea!

Efter några timmar på ikea... haha

Millie ÄLSKAR sin nya pool !



på vägen hem från skultuna så stannar vi vid ett rödljus. Och en blå bil åker förbi.

f - varje gång jag ser en sån där bil tänker jag på din mamma!
j- mmmmm..
f- gör inte du också det ?!
j- fast de där är inte ens en peugeot.. de va en toyota freja.
f- hahahahahaah men den va väldigt lik!!
j- mmm



/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0