9/3

Kilade ner på stan idag och lunchade med sandra! Jätte trevligt och åt den godaste salladen på länge! Sandra Gosade med millie och fick några leenden tillbaka, hihi min sötnos! Sen kilade vi och hälsade på Becka på furulunds! Becka försöker få mig att köpa tyg och börja sy saker till millie, men det är inge roligt när man inte har någon bra maskin att sy med, men någon gång ska jag unna mig själv och köpa en bra maskin och då kommer nog lusten tillbaka ! Sen kilade jag till forsgrens och hälsade på mamma & kerstin! Pratade lite om att jag är sugen på att klippa av mig håret men inte riktigt vågar, så springer mamma iväg till hennes frisör och ser om hon har tid imorgon, haha men tack gode gud så hade hon inte det! Vet inte om jag vågar, va tycker ni ? ska jag klippa av håret till axlarna ?
Traskade hem efter det och nu sitter jag här och nördar medans millie sover, tänkt att städa lite men det händer ju inte haha! James är lite förkyld och mådde inge vidare när han gick till jobbet imorse men hoppas han känner sig bättre när han kommer hem så jag kan kila och träna!







Igår när james skulle komma hem från jobbet så tänkte jag och millie göra honom lite glad, så millie fick ha på sig något lite speciellt.

hihi <3




Nej nu ska jag göra någon nytta!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0