7/3

Träningen med kim gick bra, vi började lite lätt. man vill ju inte sträcka sig eller något liknande, haha ;)
Det känns att man fött barn om man säger så, men nu är jag på G och de känns så skönt!
När jag kommer hem möts jag av en rolig syn, haha skrattade så jag nästan kissade på mig.



Haha millie hade tydligen varit sur sen jag gick hemifrån.. undra varför.. hon är nog som mamma och gillar inte heller fotboll!



Idag fick Millie ett baby gym av mormor, hihi och hon låg så sött och tittade på alla figuret!
Så jag passade på att gå och diska och efter en stund tycker jag de är liiite för tyst.. så går dit och då har hon somnat. hahah! Så roligt tyckte hon att de va;)






/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0