3/2

Varit dålig uppdatering men har haft fullt upp! I måndags jobbade jag hela dagen, vilket va jätte roligt och otroligt skönt att komma ut och träffa folk! Sen på kvällen skyndade jag mig hem och gosade gärnet med min lilla tjej. Träffade även kim och vi tog en solning, älskade bästa fina kim köpte otroligt söta pyamasar till millie. tack underbara du <3
Och igår (tisdag) så hängde jag och millie med lillebror/morbror hela dagen! Blev stan och lillebror handlade massa snygga kläder! Jag fick med mig hem ett par leggings till millie & en tunika till mig! Kvällen spenderades med min älskade kim, vi kikade bb och skrattade . Som alltid<3

Och idag bär det av till orsa med min lilla familj. Resten av familjen Holland & familjen hallberg/åsberg är redan där uppe så vi åker dit och hänger med dom! Ska bli jätte skönt med en mini semester :)






/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0