23/3

Vilken kväll det blev, tog mig till solariet med kim men sen så stannade jag inne resten av kvällen.
Kollade på big brother och bara gosade med millie!
tack älskade kim som satt med mig och bara va med mig, du är guld värd.
Fick nämligen veta igår att min moster varit med om en bilolycka och ligger på akademiska i uppsala.
Overkligt och så jävla hemskt. Grät floder igår och har nog fortfarande inte riktigt förstått de. De viktigaste är att hon klarar sig, och moster jag tänker på dig hela tiden! så fort vi får så kommer vi och hälsar på!

Idag så går vi ut och går i det fina vädret! Tar en riktig lång promenad, sen ska det köpas vårjacka till millie och så blir det förhoppningsvis en fika med caroline!

/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0