22/3

Mitt lilla hjärta har precis somnat! Så nu sitter jag och degar lite! Borde ta tag i lägenheten och fixa lite men orkar inte! Idag har vi varit ute och gått en sväng, jätte härligt väder verkligen! Gick även in på moa&max på stan och kikade på vår jacka till millie, börjar bli alldeles för varmt med tjocka overallen! Dom hade ju en super fin, så klart! men fanns inte i millies storlek!
Ikväll ska jag sola med min kim, ska bli så skönt. lääängtar verkligen efter att få sola! nästa vecka är tanken att vi ska trappa ner och inte sola lika ofta, haha hur ska det gå? kommer springa och smyg sola utan kim haha.
Efter det ska jag hem och hämta millie och sen ta en promenad hem till magdalena och michelle. Vi ska mysa där och titta på desperata hemma fruar och äta choklad!


Min lilla tjej som inte är så liten längre, ska gärna stå upp nu för tiden!

/freja

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Gud vad stor hon har blivit!!

2011-03-23 @ 10:33:19
URL: http://sydneyside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0