19/3

Igår va en super dag. Började med morgonen på Barbie&Ken där jag färgade ögonfransarna och ögonbrynen, va helt underbart skönt att bli lite ompysslad, min kära mamma va snäll och betalade det åt mig. tack tack tack<3
Sen åkte vi buss till hälla i busvädret! Vi gick ett varv på ikea och sen gick vi i lite fler affärer! James hämtade oss vid 5 tiden och sen åkte vi hem till lägenheten där Anna väntade. Hon hade diskat och gjort fint när vi kom hem, har vi det bra eller vad?! Sen fortsatte hon städadet medans mamma lekte med millie, james åkte till sebbe och jag sprang runt och gjorde mig iordning! Vid kvart över 7 plockade jessica upp mig sen åkte vi och träffade sussie,carro och nettan på spicy hot! super trevligt och mycket snack blev det! Sen åkte nettan och resten av oss drog vidare till tabazco där vi tog ett glas gott och fortsatte med "skit"snacket! Strax efter tolv sa jag hejdå till tjejerna och träffade mina andra flickor magda och michaela! Och vi drog ut och dansade!

Idag har jag varit på fotboll med millie,anna,jessica och disel ! Vi kikade på när james spelade match, och dom vann så duktiga så :)! Sen har vi handlat lite mat och sånt, och nu sitter jag med en sovande millie i knät! vid 5-6 tiden kommer malin,magda,michaela och pernilla hit och käkar lite och umgås! ska bli super mysigt!




/Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0