17/3

Sitter och nördar lite framför datorn, idag skulle vara min städdag... men , jag var på öppnaförskolan till klockan halv 2, sen gick jag och magda jordens promenad! Va jätte härligt att röra på sig och hinna snacka massa skit! Blev en lite tur på stan och vips va klockan 4 och de va dags att möta morfar hos oss! 
Morfar hade med sig frukt tills oss, de tackar vi för<3 ´så han hängde en liten stund med millie och sen va han på språng igen! Jag gjorde lite mat och ett tappert försök att städa, har dammsugit sovrummet så är på g;)
Sen va jag bara TVUNGEN att sola med kim, haha ! Va hemma igen vid halv 9 och då skulle james iväg på träning, så jag har gosat med millie sen dess ! Nu äntligen ligger hon och halv sover i soffan!

Imorgon blir en fartfylld dag! Åker ner på stan kl 10 för att färga ögonbryn och fransar! Sen efter det åker jag,mamma och millie till hälla och tar en liten shopping tur! Ska försöka hitta något till millie att ha sina kläder på (klädstång eller garderob) Hon har nämligen tagit över min så nu är de dags att hon får en egen!
Sen ska det införskaffas present till min fina hanna som fyller 7 år, stora tjejen!

Nej nu ska jag ta tag i nått här hemma! men vart börjar man ?

/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0