15/3

stack och solade med kim vid 7 tiden, guuud så skönt det är att sola! och snygga blir vi! Efter det åkte vi förbi coop och köpte lite smått och gott, sen vidare hem till mig och sen dess fram till nu har vi kikat på big brother.
ÄLSKAR BB OCH KIM! gud va jag har skrattat, fick världens skrattattack, grät för jag skrattade så mycket och trodde jag skulle kissa på mig! haha. james tyckte vi va helt knäppa men det är vi nog också, jag och kim. men är det inte underbart att jag har hittat nån som är lika knäpp som mig? jo, bästa kim<3
När kim gick slängde jag ihop en sallad som vi precis tjockat i oss, underbart gott!
millie sitter och dreglar här på min arm och james kikar fotboll..
jag ska snart bädda mysigt i soffan och krypa ner med millie och hoppas på att vi somnar snart hihi!



Hon vill inte ligga ner som nån liten bebis våran tjej, hon ska sitta upp och titta tv som vi stora<3



/freja

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hon ser ju jätte stor ut på bilderna! alltså vaken och med liksom. bejbisen <3

2011-03-17 @ 19:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0