14/3

och så var det måndag igen! Idag gör vi ingenting här hemma, ligger och försöker bli friska! Både jag och millie är lite små förkylda så vi håller oss inne! Synd för det är ju helt underbart väder ute! Men ikväll blir det promenad med kim eller gå på band på gymmet, får se!
sitter och letar present till kim som fyller 20 år 12 dagar, och nu har jag nog äntligen hittat det ultimata till världens bästa kim! men de skriver jag inte här för då vet jag att kim ser hihi !
Ska krypa ner i soffan och gosa med millie igen!


Morgon puss


Min trötta lilla tjej



/freja

Kommentarer
Postat av: Madde

Kära nån vad mysigt du har det med lilla söt!!!

2011-03-14 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0