13/3

Sitter och nördar lite framför datorn medans mannen och dottern kollar fotboll, snart ska jag kila iväg och sola med kim ska bli super skönt! För övrigt så är vi alla tre här hemma tok förkylda, stackars min lilla skrota som nyser och hostar titt som tätt! Men hon är lika glad ändå, tur är vell de!
Idag så har vi inga planer alls, bara ta det lungt hemma och bli friska! Tror jag ska köpa en stor godispåse när jag har solat haha, känns som vi behöver de för att bli friska!

Igår va en mycket bra lördag, vid tio tiden åkte jag och millie till vingåker med pappa, Vi kikade runt lite och pappa hittade jeans och jätte fin sparkdräkt till millie som han köpte, tack papi<3 Sen blev det donken på vägen hem, hann även in på mediamarkt och kikade på skydd till min telefon (känns som man behöver det nu när den är ny lagad!) Sen följde jag med till skultuna och vi hade det mysigt där några timmar, hann även med att klippa lillebror blev inte perfekt på en gång men efter lite finslip så blev han finare än någonsin!
Vid 8 tiden kom kim över! jag millie & kim kikade melodifestivalen och käkade keso med hallon, även några pepparkakor tryckte vi i oss! melodifestivalen va ju en flopp men vi bytte till lite live bb och skit snack. Älskar hur jag och kim förstår varandra och hur vi kan byta samtalsämne från sekund till sekund. haha bästa kim<3


Fina dräkten millie fick av sin morfar!


/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0