11/3

Vilken underbar fredag, vaknar och känner mig pigg för en gångs skull! Millie sov som en stock imorse så jag kunde duscha och fixa mig i lugn och ro! Sen tog vi en promenad ner på stan i det fina vädret, blev lunch med jenny. Jätte mysigt! Sen hjälpte Åsa mig att söka sommar kurs, trodde nog aldrig jag skulle ta tag i det men känns sjukt skönt nu! Ska läsa matte b i sommar, så jag kan söka utbildning sen när millie börjar dagis!
Känner mig sjukt taggad såå de ska bli jätte kul (trots att det är matte haha)
Hämtade även ut min älskade telefon, weeei! så nu ligger den på laddning och bara väntar på att få användas;)
Träffade även Michelle & Peter på stan så hann byta några ord med dom också!
Tog en omväg förbi forsgrens och snackade lite skit med tom & mamma innan jag och millie traskade hem igen!

Sen dess har jag lyssnat på musik och gosat med millie, varit på allmänt bra humör! Ikväll åker vi ut till James föräldrar och äter lite mat och umgås! Ska bli trevligt:)


Igår fick millie massa fina kläder av sin mormor, kommer upp bilder sen när kameran laddat!
Och även jag fick två presenter, vilken mamma va? TACK <3


/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0