9/6 Underbara barn.






sitter och väntar på att klockan ska bli "dags att gå" så jag passar på att skriva några rader här.
igår hade jag en kund på jobbet som kommer in och säger "jag behöver ett par skor att gå i"  och så hör jag mamma och helena asgarvar från lagret, då är det inte lätt att hålla sig för skratt. om man inte ska gå i skorna vad ska man göra då ? ! haha
idag är sista dagen på jobbet för den här veckan, nästa gång blir inte förens vecka 26 men då blir det hela veckan!
Imorgon är det studenten så vi ska fira james bror som går ut! ska bli jätte roligt! kan inte förstå att det gått ett år sen jag gick ut ! tiden går så fort!




nu måste jag springa!
/freja

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni har världens sötaste Millie! <3



Kram Linda

2011-06-09 @ 13:21:35
URL: http://danzgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0