6/6

haft en underbar ledighet (haha är ju ledig hela tiden men de är ju inte alla andra.. ja ni förstår vad jag menar!)
Spenderad all tid med dom jag älskar! I solen, med bad och mys. har varit fantastiskt skönt! Och imorgon är det tillbaka till verkligheten... fast nee för Jag ska jobba! Ska bli otroligt roligt faktiskt! blir jobb tisdag,onsdag och torsdag. så millsan och james ska umgås, roligt för dom men mindre roligt för mig som kommer sakna dom!

denna måndag har jag & millsan spenderat i skultuna hos familjen, vi tog en promenad till mässingsbruket och fikade och sen gick vi hem och la oss vid poolen ! Millie badade två gånger och sen sov hon som en stock ! Vid 6 tiden kom james och hämtade oss, sen dess har vi lagat mat och nu lägger james millie! Resten av kvällen ska vi spendera i soffan framför nån bra film! sköönt!


Millie på mässingsbruket idag!


Min kim kom förbi när jag lagade mat och sa hejdå, hon flyttar till stockholm på obestämd tid. jobbigt.
-james " håll inte på och gråt och ha er nu, de blir bara värre"
haha ja jo sant, men tror inte han förstår hur mkt jag älskar kim. Hon är den bästa.


And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever.


/ freja


Kommentarer
Postat av: Kim

Kommer sakna er så mycket bästa! Men ska hälsa på massa! Älskar dig <3

2011-06-07 @ 21:28:31
URL: http://kimelle.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Va söt eran tjej e ^^ har själv en liten dotter på 17månader XD tiden går vansinnigt fort.Följde en unge i minuten o av alla förlossningar jag såg tyckte jag er var finast o se! blev jädrigt impad hur lugn du va , det var inte jag XD haha! solhatten er gullunge har på sig, vart har ni hittat den ? e ute efter en chockrosa ^^ ha en bra dag :)

2011-06-14 @ 12:52:05
URL: http://youandmerebellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0