5/6 en sån där mamma som gråter.

Igår var verkligen en toppen lördag! blev en promme med kim på förmiddagen sen åkte jag och james och storhandlade. Sen slängde vi in alla varor i lägenheten och åkte till skultuna för att hänga med fam larsson och självklart våran mills. Va ju helt fantastiskt väder igår så vi va ute hela eftermiddagen! Millsan fick bada i sin pool och leka lite i skuggan medans vi stora barn stekte i solen och badade i poolen ! 21 grader i vattnet, ´skönt faktiskt! Blev grill och gott på kvällen och fotboll på tvn! På kvällen kom kim över och hälsade på också och gosade med mills, som förövrigt tok log hela tiden ! tur att hon har sin tant kim <3
Vi åkte hem till 8 så millie skulle kunna somna hemma, men fröken ville inte sova. Så hon fick sitta med oss i soffan en stund. då börjar hon skratta åt oss högt och tydligt. Och hon har skrattat förut men inte så här länge och mycket. Och jag blir helt till mig och börjar gråta !?! haha. Insåg liksom hur glad jag är att jag har henne, hon är så fantastisk! och hon fortsatte skratta och jag fortsatte gråta... haha
Sen somnade hon gott, så james och jag kikade film !





Millsan i sin nya baddräkt !



Idag är det söndag och shopping dag, eller kan man kalla det shopping?! Vi ska köpa färg och grejer till nya lägenheten iallafall haha! Ska blir roligt faktiskt, längtar så efter att få flytta! Sen när vi kommer in i lägenheten (1 juli) den ska jag lägga upp bilder på hur det ser ut nu och hur de kmr se ut när det är klart! 
Kvällen ska spenderas med lillebror, bb final ! 

/freja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0