4/6 Sooliga lördag.

Igår var det fredag, så jag och millsan traskade ner på stan och shoppade lite med mamma! ´Vi hittade grejer till oss alla tre och mamma köpte sen jätte fin klänning till mig och lite annat smått och gott, tack snälla mamma <3
Sen vid fyra tiden åkte vi ut till skultuna, blev massa bus med mills innan jag skulle inte till stan igen för att fira Cassandra som fyllt 20. Alla tjejerna va där förutom sabina som inte kommit hem än, vi saknar dig bina!  Vi käkade lite mat och efterrätt hos cassie och drack massa gott ! Hur trevligt som helt , som alltid!
Vid 11 kilade vi ner på stan och in på bmb, mötte upp min festprisse mischa och THE KING, matte ;) Vi körde loss på dans golvet hela kvällen, jätte kul som alltid! Det kan inte bli fel när vi går ut!

Nu sitter jag här och har precis pratat med mamma som har millsan, den lilla tröttisen låg fortfarande och sov! Men om ett tag ska jag åka dit och pussa på henne! Men innan jag hämtar hem min dotter ska jag träffa min bästa kim, ääntligen! Ut och gå i fina vädret ska vi !

/freeja

Kommentarer
Postat av: sabina

saknar er med! <3 men imorgon åker jag hem!

2011-06-04 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0