21/6

Erik Sundqvist
för 23 timmar sedanSkickat från chatt
Erik Sundqvist
  • vart på promilleskalan låg du i lördags då? ;);)
  • Freja Larsson
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Freja Larsson
    • vill inte prata om det -.-
    • tror nästan att man inte kan vara så där full utan att typ DÖ
    • helt sinnes..
    • haha men men de gick ju bra;D
  • Erik Sundqvist
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Erik Sundqvist
    • ojojo ;);) så vi lägger det bakom oss helt enkelt ;);)
  • Freja Larsson
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Freja Larsson
    • haha OM VI GÖR ;);)
  • Erik Sundqvist
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Erik Sundqvist
    • bra? nästan död, stulen mobil hmmmmm
    • haha
  • Freja Larsson
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Freja Larsson
    • hahaha...
    • jag kom hem
    • ;);)
  • Erik Sundqvist
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Erik Sundqvist
    • hahah! ja man får ju se det så ;);)
    • :):)
  • Freja Larsson
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Freja Larsson
    • de jag menar!
    • när åker du gubben ?:)
  • Erik Sundqvist
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Erik Sundqvist
    • åker från v-ås om 6 timmar ;);)
  • Freja Larsson
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Freja Larsson
    • FUSK
    • ta med mig i resväskan!!!
  • Erik Sundqvist
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Erik Sundqvist
    • jag kallar dig inte fet nu men en ren gissning skulle säga att du väger mer än 20 kg?
  • Freja Larsson
    för 23 timmar sedanSkickat från chatt
    Freja Larsson
    • ....
    • erkänner
    • Freja Larsson
      för 23 timmar sedanSkickat från chatt
      Freja Larsson
      • gör faktiskt det
      • men du kan hugga mig i små bitar och lägga mig lite här och var^^
      • så pysslar du ihop mig där nere sen ;);)
    • Erik Sundqvist
      för 23 timmar sedanSkickat från chatt
      Erik Sundqvist
      • aaaaw snuttan då ^^ tyvärr men det är bara penisar som ska med på resan :(:(


        hahahah min fantastiska vän erik som åkte på semester igår och kommer hem om en vecka! Älskar våra prat stunder, sitter och as garvar för mig själv !! Ha så roligt nu gubben och kom hem hel!



        sitter och väntar på jessica vi ska ta en road trip och lyssna musik och snacka skit. skööönt!
        /freja

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0