11/6 å så finns det dom som har flera hundra dagar kvar.

Gårdagen var fantastiskt rolig, började med att gå ner på stan med james,millie & lillebror för att titta på när kevin skulle springa ut! Tok varmt och tok mycket folk, men härlig stämning. Stod där och var avundsjuk !
Vi kramades med kevin och han sprang vidare till sitt flak, så vi vandrade in i stan och ställde oss och tittade på alla flaken! Jag hade Millie i en bärsele runt magen och när det var som mest folk och musik så somnade hon, haha så roligt tyckte hon att det var! Sen åkte vi vidare ut till skultuna för att lämna en blomma till min fina elin som också tog studenten, Grattis! Och sen bar det av ut till kevins mottagning, god mat och härliga människor.
Blev en helkväll och jag james och millsan sov kvar här!

Nu har james åkt iväg på fotbollsmatch och jag sitter här och fördriver lite tid medans mills sover.
Vid tre tiden ska vi på kalas med familjen holland hos fam Rados! Blir trevligt (:

Lägger upp bilder och sånt lite senare!
/freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0