9/1

skit dålig uppdatering, knappt så man kan kalla det en blogg alltså. Men tror ni klarar er utan mitt klagande och jag kan faktiskt erkänna att mina dagar inte är dom intressantaste. Jag sover mest hela tiden och gör jag inte det så äter jag eller badar. hahah. Jag och james har börjat sova eftermiddag ... suck, vi är som två pensionärer. Men iallafall så finns det inte mycket roligt att skriva om.
vill ändra bloggen så den känns lite mer "jag" och så vill jag ta nya tag. äntligen har jag en kamera iallafall, så ska nog klara av att slänga upp lite nya bilder och grejer!
Men jag lever och ingen bebis än!

ha det så bra tills nästa gång jag orkar sitta vid datan!

PUSS
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0