31/1

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Theos födelsedag, hurra hurra hurra!
Igår var det kalas för den lille prinsen som idag fyller 1 år! Det blev paket och massa fika, och en hel del bus! Lillen fick en super häftig gitarr av grabbarna grus som lät och blinkade, han tryckte och tryckte på den där och dansade till musiken! Av mig och min lilla familj fick han en bilbana som snurrade och blinkade och lät, väldigt högt.. haha men tror han gillade den! Tanken var att jag skulle ta en massa kort men plockade inte fram kameran en enda gång, tyvär. Men det va så mycket annat hela tiden så jag glömde helt bort det.

Innan kalaset igår så blev det fika på stan med michelle,kg och cassie. Fina underbara cassie som ska flytta ifrån oss till andra sidan jorden. Vi kommer sakna dig <3



Idag blir det nog busborgen om allting går som det ska, jag har världens hosta och förkyld men ska nog ta mig dit endå. För Theos skull så det blir mycket bus för honom på sin 1 årsdag!
Annars blir det en lugn dag, lillan ska nog få ta och bada ikväll också!

/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0