31/1

mina älsklingar ligger i soffan och kollar tv medans jag sitter här och nördar en stund! kollar lite på spårlöst samtidigt, finns det något finare program? vill bara gråta floder när dom hittar sina föräldrar.
vid 2 tiden idag åkte vi till busborgen och busade med theo nån timme, lillen hade så roligt och vi blev helt slut!
Efter det åkte vi och hemåt och sen dess har vi bara tagit det lungt, farmor Anna har också varit här en stund och gosat!
Igår och idag har Millie-Rose fått ännu mer fina paket, alla skämmer bort henne så!

Jätte fin body & urgullig pyamas från Annbritt & Vlado, Tack snälla!


Söt tunika med tights och en super fin filt från Jessica & Andreas, tack tack!










Mitt lilla hjärta, mitt allt.


/freja

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh lillan växer så fort! <3

2011-01-31 @ 23:23:49
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0