29/1

Inatt ville lillan inte somna om i sängen, så det blev till att gå upp och gosa i soffan. Så därför har hon och jag sovit bort halva dagen, lillan vaknade vid halv 1! Sen dess har jag diskat och plockat lite, gosat med lilltjejen! Har även duschat och smörjt in mig med brun utan sol.

Igår kväll kom kim över en stund, hon är verkligen en underbar vän. Hon hade med sig presenter till både mig och Millie-Rose,bara så där liksom.  Jag fick åhlens brun utan sol, jag har tänkt inhandla den men aldrig blivit av- så min underbara vän som känner mig allt för väl går och köper den åt mig. Och så skämmer hon bort min älskade dotter med jätte söt vit mjukisdräkt med små öron och en ljusrosa body!
Finns ingen mer omtänksam människa än min fina kim.


<3



Ikväll blir det kanske monopol kväll hemma hos familjen Pettersson/Winberg ! Och den här gången tänker jag inte hamna i fängelset på en gång, haha!
Nu sitter jag och inväntar james, han har jobbat idag -första gången på 10 dar, så han är nog trött min gubbe.


 /freja

Kommentarer
Postat av: Kim

Söt du är hjärtat! Älskar er så <3

2011-01-31 @ 23:22:30
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0