28/1

igår hann jag inte med att skriva någonting, det var full rulle hela dagen! Klockan tio var vi hos Bvc, lillan skulle vägas och så. Allting var jätte bra och hon är en sån duktig tjej. När hon föddes vägde hon 3900g, efter ett dygn hade hon gått ner till 3640g och nu hade hon gått upp till 3920g, så det var perfekt!
Tyvär så satt det en mindre trevlig överaskning på bilrutan när vi kommer ut, parkeringsböter- great.
Så går det när man är stressad och inte läser ordentligt. hade vi stått på andra sidan hade det varit lungt, lustigt va? jaja thats life.
Sen åkte vi ner på stan för att kika födelsedagspresent till Bus theo som fyller ett år! Gud va svårt de är att hitta någonting bra, men tills slut hittade vi någonting vi tror han kommer gilla !
Vi gick ett litet varv och sen åkte vi hem, efter en halv timme så kom Gunilla och Anna och hälsade på, Gunilla hade med sig en jätte söt "speldosa?" i form av en elefant, så den ska vi hänga i badrummet så lillan har någonting att kika på!
Efter dom åkt så blev det vila en stund och sen kom Sussi & Carro förbi, hade med sig jätte söta presenter till lillan! Två bodys och ett par jätte söta fin skor.
Och när dom åkt så kom jessica och diesel förbi, vi fikade och snackade lite skit!
När dom åkt så la jag och millie oss på soffan och vilade tills pappa kom hem från sin träning!
Då blev det lite mat och lite tv tittande!


Från Familjen Antonsson.




Från Sussi & Carro.



Idag har hela familjen sovit bort halva dagen, sen dess har vi bara legat i soffan. Jag har åkt på förkylning så bestämt mig för att ligga hemma och bli frisk idag, och familjen gör mig sällskap. Blir till att kika hanboll ikväll och äta någonting gott! Och självklart gosa med min underbara familj.


Mina älsklingar, mitt allt.


/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0