26/1

Mina älsklingar har precis lagt sig till rätta i soffan, dom ska vila en stund! Jag tänkte därför spendera lite tid framför datan och sen ta en dusch och smörja in mig med brun utan sol! känner att jag behöver få lite färg!
Vi kilade ner på stan där vid 3 tiden, james klippte sig och blev super fin i håret. Jag och Millie-Rose gick och hälsade på mormor & tessan på jobbet, och rebecka på sitt jobb. Myckte mer hann vi inte med innan det var dags att åka hem igen för att få besök av Gittan & Ronny!
Och Gittan hade stickat det finaste jag sätt till lillan! En jätte söt lila kofta med små vita får och matchande sockor och mössa. Hon kommer vara så fin i det!




Efter att dom åkte hem har vi bara legat i soffan och gosat (känns inte som vi gör någonting annat, helt underbart!) Och resten av kvällen gör vi samma sak- gosar.

Mitt lilla <3 , så här bra har hon det just nu.



/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0