21/1

godmorgon! Vaknade runt halv 8 och sen dess har jag gullat med min lilla tjej och stoppat i två maskiner i tvättstugan. Inatt har vi sovit väldigt bra måste jag säga, och imorse runt 5 tiden vaknade Millie-Rose och fick mat men efter det ville hon inte somna om i sin egen säng så vi tog täcket och kröp ner i soffan och sov där till klockan halv 8, mysigt<3
Dagens planer är att premiär köra vagnen en sväng, mamma kommer hit på eftermiddagen så då ska vi ta en promenad ner på stan, jag behöver ett par nya leggings och Millie-Rose behöver en mössa, så det ska införskaffas! Ska även kika in på jobbet och säga hej har jag tänkt, visa upp min lilla tjej!
Efter det blir det promenad hem igen och förhoppningsvis kommer moster sen på sen eftermiddag och hälsar på!



Min lilla tjej denna fredag morgon.





/freja

Kommentarer
Postat av: Jajja



Snyggt jobbat Freja både med bloggen &

Rock-bandet Ha det gott allihop



// Morbror

2011-01-21 @ 09:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0