21/1

Vilken härlig fredag jag har haft! Mamma kom hit lite innan ett tiden och vi traskade ner på stan nån halv timme senare. Det blev premiär med vagnen och den rullade så fint så, det va jätte skönt att äntligen ut och gå ordentligt igen! Promenader är ju något jag älskar, men under graviditeten så orkade jag inte riktigt med i slutet pga av rygg och höfter. Men nu kan jag ut och gå igen!
Vi gick in på forsgrens och hälsade på Marianne och Tessan, kul att träffa dom igen och visa upp lillan. Sen gick vi till hm där det blev lite shopping, jag unnade mig själv leggings,hårfärg & ett jätte sött linne. Mamma handlade upp affären på bebis kläder haha, Millie-Rose har fått sina första jeans! de ni!
Sen köpte vi smörgåstårta, och mamma köpte jeans-leggings och söt topp med volanger till Millie-Rose.
Millie-Rose tackar mormor för alla fina kläder<3
Efter en stund på stan så traskade vi hem till james igen och åt smörgåstårta,mums! Sen dess har lillan gosat med mormor tills hon åkte hem vid 7 och nu kom farfar över och gosar. så lycklig över att lillan har som har så många som älskar henne!
Lite senare ska jag och james gosa ner oss i soffan med våran dotter och kika på nån film som james hade hittat, ska bli mysigt med en riktig mysfredag!










Millie-Rose fick paket från sina/james släktingar i England idag, helt underbara kläder!



Hon kommer vara den sötaste lilla tjejen i dom här fina kläderna<3




Nu ska jag krypa ner med mina älsklingar!
/freja

Kommentarer
Postat av: teso

åhh va fina kläder :D måste va superkul å handla åt henne! allt är så litet å gulligt :D

2011-01-21 @ 23:14:58
URL: http://bongotrumma.blogspot.com
Postat av: Michelle von Walden

Jag och Cassie kollade på kläderna med texten Born 2011 men trodde redan att ni hade fått den :P en nu fick ni ju den ändå, så sjukt söt =)

2011-01-22 @ 11:18:19
URL: http://mvonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0