20/1

vaknade upp med min älskade lilla dotter i soffan imorse lite innan 8. Då var det dags att kliva upp och göra sig i ordning för öppna förskolan men lillan ville hemskt gärna ligga kvar och sova lite till så såå blev det! Sen satte vi fart och james körde oss till öppna, där blev det lek och sång med alla barnen och så lagade vi lassagne!
Sen vid ett tiden hämtade james oss igen och vi åkte hem och städade lägenheten, så nu är det fint igen! Så skönt!
vid 2 tiden kom Anna hit och gosade med lillan, så dom har legat i soffan och haft det super mysigt hela eftermiddagen! Jag har plockat och donat lite och james har lagat mat!
Ikväll åker älskling på fotbollsträning så jag och lillan får fin besök ikväll, våran älskade kim! Vi ska mysa ner oss i soffan och kika tv! <3




Vi har fått så otroligt mycket fina presenter av alla, så jag tänkte lägga upp lite bilder här på allt fint!




Favorit overallen från mormor maja.

Stickade små sockor från James mormor&morfar.

halsband med skyddsängel av farmor anna & farfar mike.

Jätte söta kläder och snuttefilt från jenny.

Fina bodys & super söta strumpor från Cassandra & Michelle.

Tuffa "tränings"kläder  och super söt sparkdräkt från Fam.Hallberg-Åsberg.

Första året bok & jätte tuffa kläder från Mormor maja,Morfar conny & Morbror jonathan.

Jätte fina kläder & haklapp från farmor Anna, Farfar Mike & Farbror kevin.

body,hudprodukter,filt,bok m.m från lillans hemligabeundrare.

Jätte fin mjukis kanin & stjärna i himlen från Michaela,Sebba & Theo.

Välkommen till världen nalle från Mormor maja,Morfar conny & morbror Jonathan.

jätte fin Nalle från familjen Rados.

Mjukis Stampe från familjen hallberg- åsberg.

Liten lilla my speldosa från james mormor&morfar.









Nej nu ska jag umgås med Anna, kevin och mina älsklingar!
/freja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va heter hon ??

2011-01-20 @ 17:05:23
Postat av: Km

Ska bli så mysigt, längtar! :) love

2011-01-20 @ 17:15:53
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0