20/1

Klockan är halv 12 och jag tänker dra mig tillbaka, super trött och imorgon har vi tvätt tid klockan 8 så känns som man behöver vara någorlunda pigg då! James min älskling kollar som vanligt på fotboll, haha man kan nästan tro att de är dom enda kanaler vi har, fotbollskanalerna. Millie-Rose ligger i soffan och tittar på allt runt om kring och är allmänt nöjd, sköönt.
Min moster ringde mig under kvällen och va tvungen att berätta något roligt, haha och gud va jag skrattade!
Hon hade ringt hem till hennes man (jajja) och berättat att vi bestämt namn och att lillan ska heta Millie-Rose, okey då ska jag berätta det för barnen (alltså mina underbara kusiner) så dom lägger på och efter ett tag ringer han upp min moster och säger "barnen tror inte på mig när jag säger att hon ska heta Millie-Rose"  ..
Så min moster säger "nehe men varför tror dom inte på dig?"
Då svarar Jajja "Robin säger att han tycker det låter som ett rockband, hahaha"

hahaha älskade fina underbara robin, mina kusiner alltså vilka gullungar!
Millie-Rose våran dotter.. eller ett rockband? haha<3





Från ikväll när Millie-Rose gosade med sin favorit kim <3



Godnatt!
/freja


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Haha ett rockband? Jag tycker namnet är underbart vackert. Igår sa carl: Jag tror han hette nåt med ros, kanske Mary-rose... haha jag dog, och han har fortfarande inte fattat att det är en tjej...

2011-01-21 @ 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0