19/1

klockan är 03.56 och jag tippar på att det är sånna här konstiga tider som jag kommer blogga nu förtiden. Min lilla tjej har precis somnat om igen efter lite mat och gos, hon tycker om uppmärksamhet precis som sin mamma och sover inte gärna i sin egen säng har vi märkt. Klart det är mysigare hos mamma och pappa. Jag är förälskad och helt tagen av henne, hon är så fin och så bra och MIN.
Alltid älskat barn och bebisar men nu är det taget till en helt ny nivå, för nu är ju hon min- på hel tid. Hon är mitt kött och blod och en liten kopia av mig och james, känns så sjukt och overkligt på något sätt. Att man klarat av att sätta en ny liten människa till världen. Lycklig kan beskriva mitt tillstånd i livet just nu- över lycklig.

Ska skriva lite om själva förlossningen och hur det gick till osv, men det får kanske bli imorgon.
Måste passa på att sova lite jag också nu när lillan gör det!



<3


/freja

Kommentarer
Postat av: nettan

GRATTIS HJÄRTAT VAD FIN HON ÄR PRECIS SOM SIN MAMMA!!<3

2011-01-19 @ 08:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0