19/1

klockan är halv 11 och jag är helt slut, har inte lyckats sova någonting under dagen och natten som var det inte många timmar sömn. Lill prinsessan sover som en stock i sin säng just nu, älskling kollar fotboll och jag är ny duschad, det rullar på helt enkelt. Efter de här inlägget ska jag krypa ner i sängen och vila, så jag orkar gosa med min lilla tjej när hon vaknar sen<3.
Imorgon ska jag nog ta en sväng till öppna förskolan faktiskt och hälsa på, ska bli skönt att komma ut en liten stund och träffa lite folk !
Resten av dagen imorgon ska jag städa och dona faktiskt, fått så himla mycket fint av alla underbara vänner och släkt så vill få fram allting och sätta upp alla hennes fina nallar och presenter på hennes byrå. ska försöka hinna skriva om förlossningen här imorgon också, vet att de är några som väntar på det - men det kommer!





Nej nu väntar sängen!
/freja

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag väntar på att få läsa :D så nyfiken :)

2011-01-19 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0