19/1

Precis efter mitt förra inlägg så vaknade lillan igen, så vi kikade lite tv (hem till gården repris haha) och sen somnade vi båda i soffan, vaknade runt 9 och då var det bara att kliva upp och göra oss iordning för att åka till sjukhuset. Lillan skulle på återbesök och kolla så att allt var bra! Och det var det, hon är en duktig liten bebis.
Haha när vi skulle åka därifrån hittade vi inte ut, skrämmande ska jag säga er. Tippar på att vi tog fel hiss ner och hamnade på nått skit konstigt ställe. Och jag frågade en sköterska hur vi skulle komma ut så hon pekade vägen och vips var vi på nått möbellager på sjukan ? .. haha men till slut kom vi ut och tog oss hem!
Jenny stog och väntade på oss när vi kom, hade med sig super fina presenter till lillan<3.
Så vi fikade och snackae massa skit i några timmar, jätte trevligt!
Efter det så har vi bara tagit det lungt i soffan, jag och min lilla familj<3

Har lagt in lite bilder här i datorn så tänkte lägga upp några stycken!















Kvällen spenderas i soffan framför tvn och fruktsallad. kan inte bli bättre!
/freja

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hon är ju världens sötaste juh. Så mysiiigt =)

2011-01-19 @ 17:24:38
Postat av: teso

åhhhh hon är världens finaste ju!! längtar såå efter att få träffa er <3

2011-01-19 @ 19:05:18
URL: http://bongotrumma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0