9/2

Idag har varit en sköndag! Jag och millie sov bort halva dagen och sen klädde vi på oss och traskade ner på stan, guud vilket underbart väder det var idag! sol sol sol- i love it!
Vi gick och hämtade ut ett paket, min fina leopard jumpsuit! ÄLSKAR DEN! Och när vi gjort det gick vi vidare till forsgrens och hängde där någon timme, blev fika och massa gos med lillan.
Efter det så gick vi hem igen! Vid 6 tiden trillade moster med familj in, hade med sig mat och fina presenter till lillan. ni är underbara! Så dom spenderade kvällen här med oss, vilket var jätte trevligt!
Efter att dom åkt har jag duschat och nu sitter jag med en ansiktsmask och hoppas på underverk, haha!


Min fina kusin Julia hade gjort ett halsband till Millie-Rose på fritis, tack sötan!


En söt nattlampa till lillan, verkligen välbehövd! Tack underbara.




Igår var Michaela och Åsa från Joy på besök, gullade med lillan och även dom hade jätte fina presenter med sig till Millie-rose.


Helt bedårande halsband och armband till lillan, hon kommer älskade det när hon blir större!




Imorgon blir det öppnaförskolan och på kvällen blir det ut och äta med jobbet för att tack av våran underbara tessan som ska lämna oss! Tar med kameran om jag kommer ihåg så blir det lite bilder imorgon !

Godnatt!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0