7/2

Tog en kvällspromenad med min älskade kim, dock snöade det?! höll på att svimma när jag klev utanför dörren, värsta snöovädret helt plötsligt. Men vi tog en sväng ändå, skönt att röra på sig och snacka lite skit!
Höll på att frysa ihjäl och det lilla mascara jag hade på mig var i HELA ansiktet när jag kom hem, utsmetat och jävligt. Så det blev till att ta en bad och bli varm igen, så då passade min lilla dotter på att bada med mig hiih, jätte mysigt och den lilla tjejen älskar verkligen att bada! Så nu ligger hon helt utslagen i soffan med sin pappa.

Jag har tänkt att jag ska ge mig på min och james garderob och få lite ordning, vi har nämligen kläder i hela vardagsrummet just nu! Men får se om jag orkar! Annars får det bli imorgon!




Min lilla dotter är redan en liten bortskämd unge, hon får så mycket fint av alla hela tiden så här kommer två till bilder på fina presenter hon fått!

Jättefin "pinn"häst från familjen Favaro.


Jätte söt pyamas från james släktingar i England .



/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0