5/2

idag sov jag och Millie-rose till halv 1, sen gick vi upp och gosade med pappa som somnat på soffan. Blev lite "frukost" och lite fix, har kläder i hela vardagsrummet! håller på och rensar bort sånt som jag inte vill ha! En hög med spara, en hög med släng och en hög med ge bort.  
james- Vad är det i sopsäcken då?
freja- Sånt som ska kastas, vart kastar man kläder?
james- jag vet inte.. finns ju sånna ställen man kan lämna bort de
freja- ja men de är den andra högen, de här ska kastas .
james- ge de till uteliggare istället för att kasta det.
freja- Det är ju massa hål i de och så.
james- tror du uteliggarna bryr sig om det är hål i det?
freja- näe kanske inte....

Vid 4 tiden kom Anna, Eva och Kevin hit och plockade upp mig och lillan. Eftersom vi skulle ha melodifestivalen kväll i julpa. Eva hade med sig en jätte fin present från Henne och resten av familjen favaro. En super fin "pinn" häst (vet inte vad det heter haha) jätte fin röd med vita prickar, ska lägga upp en bild på den sen! Massa tack<3

Åkte hem till fam Holland och det blev potatisgratäng och kött, och så lite godis till melodifestivalen sen! Jätte trevligt, jag hejjade på Swingfly efter som jag diggar han och hans andra låtar, men den här låten va vell så där om jag ska vara ärlig. men han gick vidare så låten kanske inte är så dum egentligen.
Kom hem för en liten stund sen och nu ska jag slänga mig på soffan med james och millie-rose och kolla på nån film som james hittat! 




 
Min lilla skrutt.





godnatt!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0