23/2

godkväll! Haft en trevlig dag.. som alla dagar! Jag och Millie har lekt med michelle idag! Vi har ätit brända fiskbullar.. jadå jag brände fiskbullarna när jag skulle värma dom.. men de va gott ändå!
Sen traskade vi ner på stan och kollade kläder och snackade skit! Jätte trevligt verkligen!
Sen åkte jag hem och började städa upp i lägenheten, klädkammaren har sätt ut som ett bomb nedslag! Men nu har jag slängt ut allting så nu är det tipp topp, dock ser vardagsrummet värre ut nu. haha men det ska jag ta tag i imorgon!
James kollar på fotboll ( undra om jag ens behöver skriva här va han gör på kvällarna längre?! haha ) Så jag drog mig tillbaka och tog ett långt skönt bad! och jag lyssnade på musik och va så skönt, och helt plötsligt så säger det PLUMS och mobilen ligger i vattnet.. ja då vilken stjärna jag är! Men den fungerar än så länge!

Imorgon blir det öppnaförskolan och senare en fika på stan med Caroline! Ska bli jätte trevligt:)


Min lilla tjej sover eftermiddag i sin egen säng<3




/freja

Kommentarer
Postat av: Madde

Aaaåååhhh, men! vad det ser mysigt ut!! Skulle vilja krypa ner!!! Puss på er!

2011-02-24 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0