21/2

igår va en bra dag, blev fika och massa gos hos fam sjödin! Sen blev det hem igen, jag kilade och mötte kim för vi skulle sola. Men igår ville solgudarna inte att vi skulle få någon färg haha! Men till slut efter mycket om och men så fick vi några minuter sol. vill bli brun NU! Sen blev det stressigt, vi sprang nästan hem till mig och slängde oss i soffan för bb hade precis börjat. Måste säga att jag både är besviken och förväntasfull. Det va vääldigt blandat med olika männsikor måste jag säga, så det va ju bra. Men inga riktiga hotties, och de är hotties som gör tv.
haha jag satt och blev upprörd på vissa deltagarna " KIIIM HON SKA UT !! " haha visssa borde inte ens vara i huset! Men vi får hoppas att alla röstar på gurkan så han kommer in i huset så de blir lite tv!



ett litet utdrag från gårdagens samtals ämne, haha!
freja - "om man bara äter soppa, bajsar man inte då eller?"
kim- "jo för judarna bajsade ju.. "
james&freja- "HAHAHAHAHA"
james- "nu får du förklara dig kim!?! haha"
kim- "hahaah, ja men jag läser miteks bok.. "
och så asgarvade vi men fick aldrig nån riktig förklaring. haha gull kim.


Idag blir det en mys dag, mamma kommer hit vid 2 tiden och jag ska fixa hennes naglar! Mycket mer har jag inte tänkt att göra idag faktiskt, gosa med min lilla älskling ska jag så klart göra! just nu ligger hon i mitt knä och kliar mig på magen haha, sötnosen<3


/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0