2/1

igår och idag har varit riktiga skit dagar, min förkylning och hosta håller i sig så jag sover och mest hela tiden. Tur att man har en snäll dotter som sover lika gärna som jag gör! Och imorse när jag vaknar så hör jag hur james kräks.. inte trevligt, stackarn. Men han fick bo i sovrummet hela förmiddagen och sen vid 1-2 tiden kom han ut och frågade "får jag sitta med er?" haha min sötnos, de fick han. men han får inte gosa med någon av oss!
Tvivlar dock på att de är magsjuka, för ungefär en timme sen så fick han för sig att göra egen glass, de gör man inte om man är magsjuk haha! Vi har kollat några 24 avsnitt och några solsidan avsnitt och druckit massa grejer som är bra mot imunförsvaret och magen, som snälla farmor Anna kom förbi med!

Igår kom mamma och lillebror hit en stund på eftermiddagen hade med sig fika bröd och halstabletter till mig! Mamma hade även köpt små tavlor och färg så vi ska trycka Millies hand och fot avtryck på, tack snälla!

Morbror Jonathan gosar med lilla hjärtat.



Åh för en stund sen satt jag och kikade runt på hemsidor och går in på H&m för att titta lite. Så har dom halva priset på en helt fantastisk jumpsuit i leopard. Jag blev helt kär! den skrek verkligen freja!
Och jag lägger huvudet på sne och försöker se söt ut när jag visar den för james. Vad gör han ? jo han skrattar!
James- när skulle du ha den där?
freja- jag vet inte, jämt!
james- typ på stan?
freja- Ja klart!
james - EH NEJ.
hahaha, men så säger han "JA MEN BESTÄLL DEN DÅ, MEN INGET MER!"
min älskling, han är så snäll <3







ska lägga mig och gosa med den här lilla tjejen nu <3




/freja


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Den var super snygg!! Kollade på likadan idag på H&M på stan, fast i linne form.

2011-02-23 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0