19/2


Vilken härlig lördag! Började morgonen med att organisera alla mina kläder och försöka få in allting i garderoberna! Slutade med att jag slängde lite till! Men tur är vell det så får man handla nya kläder;)
Sen när jag va färdig med det så fortsatte jag med att städa lägenheten, det har varit renare om man säger så..
men nu är det tipptopp!! James var på träning så jag har kunnat pyssla i lugn och ro, och lillan har varit så duktig och sovit !
Har hunnit med att platta håret och satt på ansiktet också! Så är redo för födelsedagskalas ikväll! Vi ska fira Carl som har fyllt år! :)


mammas lilla hjärta.



Ska försöka komma ihåg kameran ikväll så kommer de upp lite bilder här sen!
/freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0