19/2

Godkväll, här sitter jag i min bästa pyamas och precis tvättat bort allt smink, trött som bara den är jag och längtar efter att få slänga mig i sängen!
Har haft en super trevlig kväll hos familjen hallberg/åsberg och firat fina carl som fyllt 10 år!
Carl har skaffat facebook och när han såg min profil bild så sa han "det är någon fjortis som vill bli vän med mig" haha älskade carl! När världens klokaste 10 åring säger att man ser ut som en fjortis.. ja då är det dags för en ny visningsbild!
Vi har ätit super godmat och efterätt, så jag rullar fram- är super mätt!
Millie-Rose fick också jätte fina presenter ! Snälla Cornelia hade plockat fram hennes gamla bebis kläder och gav till millie, super snällt! Och av Marita,Ove & Mattias fick hon en jätte söt jeansklänning, den kommer bli så söt till sommaren ! Tack snälla!

Här kommer lite bilder från ikväll !












Imorgon åker jag,millie och Anna till mina favorit kusiner !  /freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0