18/2

Äntligen fredag! men gud va den här veckan har gått fort! har haft så mycket att göra;)
Idag ska jag och millie springa ner på stan med mamma/mormor och shoppa lite. Millie tjatar om att hon vill ha en ny klänning så vi ska ta och fixa de, hihi! Vi kör även på en liten lunch på jensen, mums ska det bli!
Ikväll ska jag och min lilla familj ha en riktig myskväll, det blir onyttigheter och nån bra film och massa gos!

Igår var det öppnaförskolan som alltid är trevligt, snacka lite skit och se hur alla goa barn busar och leker! Efter det åkte jag ner på stan igen och träffade erik! Väldigt saknad! Men det va så trevligt, satt i några timmar och snackade skit! Millie sov under hela tiden så duktig liten tjej<3.



nej nu måste jag sätta fart!
Ha en bra fredag!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0