15/2

Idag har vi haft en riktig mysdag jag och millie-rose! Vi sov jätte länge, sen blev det köttsoppa och hem till gården. Efter det va Lillan lite grinig och ville inte sova själv, så medans jag satt vid datan låg hon och sov i mitt knä ungefär en timme tills jag kunde lägga henne i soffan! Jag har spenderat några timmar vid datorn idag, ni ska få veta varför sen!
När james kom hem från jobbet så åkte vi till ikea och hälla shopping, jag behövde komma ut! Va roligt att titta lite, finns så mycket fint som jag vill köpa! är så shoppingsugen att de kilar i fingrarna... är det en sjukdom?
funderar på att beställa nått fint i smyg ... haha fast då blir nog mannen i huset galen!
Resten av kvällen spenderas framför datorn och ett långt bad, mannen min ska kolla fotboll.. (förvånade?!)
jag måste skaffa en egen tv tror jag, så man kan få kolla på nått vettigt nån gång ibland!


Så här spenderade min dotter dagen, nerbäddad i soffan.







Mitt lilla hjärta fick fina alla hjärtans dag presenter.

Jätte fint halsband med hennes månads sten av mormor.


Gosedjurs björn fick hon av farmor,farfar och farbror.



Även jag fick fina alla hjärtans dag presenter.

Fint armband av mamma.

jätte fin klocka och halsband av mamma.

Jätte fina rosor av min älskling.



I torsdags när jag var ute och åt med jobbet så fick Millie-Rose ett paket från dom på jobbet.
Hon fick jätte tuffa adidas skor som är helt bedårande!

Hon kommer vara så tuff i dom i vår!



/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0