14/2

Här har det varit brist på uppdatering men har haft så mycket annat för mig hela tiden att det inte har hunnits med helt enkelt. Började i fredags med att hämta kameran för att fota lite men så va batteriet urladdat och då blev jag så omotiverad att de inte blev ett inlägg haha!
Blir en snabb uppdatering över alla dagar som jag inte hunnit med att blogga!

Torsdags. Hela dagen spenderade jag och millie i soffan eftersom det var riktigt busväder ute! På eftermiddagen kom min mamma hit och vi gjorde oss iordning för att gå ut och äta med jobbet. Sen blev det ut i busvädret för att lämna Millie hos "tant" Michaela (haha älskar att jag kallar henne för det och att hon själv säger det också<3)
och vägen till bussen och vägen från bussen till deras lägenhet va ett helvete. Jag och mamma gav nästan upp där ett tag. Ville dumpa vagnen i nått dike och bära millie resten av biten! Det va säkert 2 dm snö på gå gatorna och det ville inte sluta snöa! Sen när vi lämnat av min lilla älskling så skyndade vi oss till bussen och åkte till jobbet för lite fördrink och present öppning! Sen blev det super god middag på Varda för att tack av tessan.
Kommer sakna henne så! kvällen blev väldigt lyckad och vi alla var så mätta att vi rullade hem sen!

Fredag. Bvc med Millie,väga & mäta stod på schemat! Min lilla tjej hade gått upp nästan ett halvt kilo på en vecka och hade växt 5 cm sen hon föddes! Helt otroligt så fort hon växer, min duktiga lilla tjej! Sen gick vi ner på stan, in på jobbet och umgicks lite- passade på att säga hej då till tessan igen och sen så vandrade vi hem!
Vid 5 tiden kom pappa och lillebror och hämtade mig och millie, åkte och handlade mat och sånt!
Resten av kvällen spenderade vi i soffan framför några riktiga tjejfilmer! Får passa på när de bara är vi tjejer hemma!

Lördag.  Tog en riktig sovmorgon och sen tog jag och millie ett bad! Efter det vandrade jag och kim ner på stan och tog ett varv, mötte upp micha och magda för att handla lite mat till kvällen ! Det blev nämligen tjejkväll hemma hos micha, med god mat, bästa tjejer & Wiii. grymt trevligt!
Vi spelade tp på wii, och jag erkänner att jag inte är speciellt duktig på sånna frågespel men i fredags så va jag på topp! Svarade rätt på nästan allting, haha har aldrig varit med om maken, men roligt var det !

Söndag. Pappa kom och hämtade mig och millie vid 11 tiden, så åkte vi "hem" till skultuna för att umgås med fam larsson. mamma,lillebror,millie och jag tog en promenad i det vackra vädret ! Och när vi kom hem slängde vi oss i soffan och flyttade oss inte därifrån nått mer! Pappa lagade min favorit pasta och allting var jätte mysigt, bästa söndagen på länge! Bestämde mig för att sova över tills idag så lillebror bäddade i ordning i hans rum, så det va jätte roligt, precis som innan jag flyttade hemifrån- då ställde jag in en säng i jonathans rum och flyttade inte ut därifrån förens jag flyttade till stan! Vi låg och kollade jackass och dudeson in america hela kvällarna,vilket vi även gjorde igår! Älskade lillebror, du är bäst<3

Måndag (idag) så vaknade vi vid 8 tiden och somnade om igen och sov till 11! Så hela dagen har spenderats i soffan med täcke och massa kuddar, bara umgåtts och tagit det lungt! Vid 5 tiden kom james och hämtade oss och vi åkte till hans morföräldrar för att äta mat och umgås! Jätte mysig alla <3 dag!
När vi kom hem så stod det rosor på bordet till mig, tack älskade james<3 Sen dess har jag badat och kikat på solsidan, igen! Om en liten stund ska jag göra familjen sällskap i sängen men först blir det en titt på lite nya vårkläder och skor, finns så mycket fint jag vill ha!




mitt lilla hjärta.



Godnatt gott folk!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0