29/8

förra måndagen fyllde jag 20 år, idag en vecka senare sitter och tänker på min födelsedags vecka! Helt fantastisk! Massa firande med mina älskade vänner och min fina släkt ! Fått så mycket fina presenter av alla att jag blir helt rörd! bland annat massa alkoholdrycker, kökslampa, tvättmaskin, presentkort på hm, presentkort på makeupstore, plexistol, vinglas, spotify, glass skålar osv. massa fint och hoppas jag inte glömt skriva något!
Och så fick jag en present av min älskade kim som är helt otrolig. Hon gav mig en weekend i milano. har ni hört något så sjukt? människan är inte klok !! Jag fick en weekend i milano, hon & jag ska åka dit och ha så jävla roligt! Shoppa, äta, fest, träffa människor osv! Jag grät som ett litet barn, kan inte riktigt fatta att hon ville göra nått så fint för mig. men de hon sa var " du är värd de här" . Och ni som inte vet de så är milano min favoritstad i hela världen. Den har allt som jag uppskattar. Och de ska bli så roligt att åka dit igen och att jag får göra det med kim . tack bestie du är fantastisk <3

<3

nej nu hoppar jag ner i sängen !
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0